18. lokakuuta 2011

Hero comes along

Moikka moi ! 
Eilen lupasin postailla tänne ja kerranki sitte ehin !! Oikeesti I love tuesdays <3 mulla on nimittäin vain YKSI ruotsin tunti sillon! Joo tosiaan eilen oli juoksuharkat jäähallilla ja olin oikeesti kuollut niitten harkkojen jälkee.. Me juostiin, loikittiin, ja taas juostiin.. Mut eiköhän tuossa jo kunto ala nousemaan ! Siellä jäähallissa oli ihan friikkiä ku valot oli kokonaan pois ja meijän piti juosta ihan pimeillä käytävillä! Vähänkö oli pelottava...Mua on tässä vähän aikaa vaivannu juoksun jälkeen mun oikea lonkka, eli se on kipeytyny ihan hirveenä rasituksen jälkee..  ja käveleminenki sattuu..Äiti sano sit eilen että mulla on vähän aikaa liikuntakielto.Dämn. mut onneks huomenna on punttisali vaa nii sen ei pitäis hirveesti aiheuttaa kipua tolle lonkalle..
Tänään on sitten taas Tiistai ja se on valmennuksen vuoro! Eilen oli jossain pesäpallojaoston kokouksessa kehuttu et oon muka "tosi jämerä" ja saan pojatkin kuriin XD nojaa, empä nyt tiiä..Ne on vaan niin pikkusia et ne kyllä luottaa muhun ja uskoo jos sanoo.. Saas nähdä mitä tänään tapahtuu siellä:D
BTW mulla soi koko ajan päässä tuo Hero comes along..Ollaan Iinan kans suunniteltu et laulettais se kuoron kans itsenäisyyspäivänjuhlassa..Ja nyt minä, senja ja iina kuunnellaan sitä ihan all the time! Se on tosi ihana biisi oikeesti ja sopis hyvin sinne juhlaan, koska se kertoo sankareista :)

Voisin vaikka huomenna taas postailla et miten pärjäsin niitten pikkusten kaa harkoissa jos kerkeen ! Eli huomiseen!(ehkä)
PS. SYYSLOMAAN ON ENÄÄ 3 PÄIVÄÄ <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti