12. lokakuuta 2011

Blessed with Love

Tänää oli kyllä aika siisti päivä jälleen kerran ! Meidän koululla oli nimittäin esiintymässä Saara Aalto. Hän lauloi aiivan ihania biisejä, ja voi että sillä on niiiin hyvä ääni! Kaiken lisäksi se sanoi meille hyvin kauniita sanoja..Se on jotenkin niin ihana nähdä miten jostakin ihmisestä huokuu sellainen hyvä olo ja miten se vielä jakaa sitä muille. Hän kertoi mm. että elämässä täytyy pitää kiinni unelmista ja tehdä töitä sen eteen, että ne toteutuisivat. Mä oon niin samaa mieltä.Saara on yksi hyvä esimerkki siitä, miten unelma voi tulla todeksi !

Sit voisin kertoo vähän eilisestä.. Eli mulla oli tosiaan ne F-tyttöjen harkat vedettävänä, ja oli kyllä taas niin antoisaa olla niitten pikkusten kanssa ja yrittää saada niitä kuriin ;D Tiistaisin meillä on poikien ja tyttöjen kanssa samaan aikaan vuoro, ja kuten arvata saattaa, pojat ovat HIEMAN villimpiä kuin tytöt.. Ja sitten kun niillä osalla pojista on vähän niinku "myöhäinen uhmaikä" päällä ku ne uhoaa ja sanoo mulle vastaan.. Eilen piti sitten ottaa vähän järeämmät otteet käyttöön..Hain laukusta pillin ja sanoin että tässä pillissä on sitten aika kova ääni! Kyllä ne pojat sitte alkoivat pikkuhiljaa hiljenemään, ja eiköhän ne kohta opi että miten siellä harkoissa voi käyttäytyä (;
Tänään on sitten JÄLLEEN pesäpallon täytteinen ilta, eli mulla on omat harkat puoli 8lta alkaen. Saadaan nostaa vähän rautatankoja ja hypella aitoja. Jee! Oon oikeesti niin kaivannu jo tätä et on jotain tekemistä illalla. :):)

Huomenna koulussa pitäis sitte ollakki ihan tavallinen päivä, tietääkseni. Eli huomiseen !

PS. tossa alla on vielä vähän kuvia mun rakkaasta harrastuksesta, näin mun illan teemaa ajetellen ;)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti