18. huhtikuuta 2012

Oon kai syntyny rellestään. Miks hidastaa, ei oo hyydytty ennenkään

Anteeksi kauheesti, etten oo käyny täällä postailemassa! On ollu hirveesti tekemistä ja sillon ku on ollu vähänki aikaa nii ei oo vaan huvittanu postata..
Tosiaan, uusi jakso pyörähti tuossa käyntiin aika vasta ja on se ainaki vähän lepsumpi entä viime jakso. Huomenna on sitte korotuskoe psykasta, nimittäin se ei niin hirveen hyvin menny :D Toivon sydämeni pohjasta, että se korottuu edes yhdellä numerolla! 





Tällä viikolla mulla alkoi myös autokoulu! Ne teoriatunnit ei oo mitenkään hirveen kiinnostavia, mutta pakkohan nekin on käydä.. Sovittiin eilen sen autokoulun opettajan kanssa mulle ensimmäinen ajotunti ens tiistaiksi. Oikeesti niin huippua! :) Saatiin sieltä autokoulusta myös sellaset teoriakirjat ja oon mää sitä vähän jo vilkassukki. Mä niin toivon, että pääsisin sen teoriakokeen sitten ekalla läpi nii ei tarvis mennä uusiin sitä montaa kertaa :D





Nyt lähen vielä kertaileen huomiseen kokeeseen ! Ai niin muuten, käykäähän vastaamassa tuohon kyselyyn mikä on tuolla ylhäällä :)



2 kommenttia:

  1. tosi kivanolonen blogi sulla :)

    jos kiinnostaa, käy tsekkaamassa munkin blogi!

    http://www.eetusreign.blogspot.com/

    VastaaPoista