12. maaliskuuta 2012

7 asiaa minusta ja 7 asiaa sinusta

Sain tällaisen haasteen toiselta bloggaajalta ja ideahan on se, että kerron 7 asiaa itsestä (ja sellaisia, mitä te ette ehkä vielä tienneet minusta) ja sen jälkeen haastan 7 muuta bloggaajaa tekemään saman :)
Aluksi kiitän Hannaa, joka antoi minulle tämän haasteen.

7 ASIAA ITSESTÄNI

1.  Olen koukussa Täydellisiin naisiin. Se on vaan niiiin hyvä sarja ettei mitää järkee :D odotan innolla jo mitä tämänpäiväsessä jaksossa tapahtuu !

2. Olen kotoisin Vaasasta. Tämän takia mulla on paljon ruotsin kielisiä sukulaisia, joten pitää osata ruotsia :)

3. Unelma-ammattini on luokanopettaja. Haen siis lukion jälkeen opiskeleen luokanopettajaksi..Tulee olemaan varmaan aika vaikee päästä, mutta yritän ainaki!

4. Parhain paikka mihin haluaisin muuttaa on Jyväskylä. Rakastuin siihen kaupunkiin viime kesänä ku olin siellä pesisleirillä! Se on semmonen ihanan rauhallinen kaupunki ja keskusta on ihan mahtava. Haen sinne opiskelemaan lukion jälkeen.

5. Rakastan yllätyksiä! Ne on vaan niin huippuja :) niitä on kiva järjestää ja onha se myös ihan kiva saada yllätyksiä :)

6.  Haluaisin oman järkkärin. Mulla ei siis vieläkää oo omaa järkkäriä, mitä oon toivonu jo niiin kauan.. Ehkäpä mää saan sen hankittua vielä joskus 8)

7. Oon harrastanut pesäpalloa nyt 11 vuotta ! elämä ois tosi tylsää ilman sitä harrastusta ja siitä saatuja kavereita.. Oon nimittäin saanu ihan joka puolelta Suomea kymmeniä uusia kavereita!!

Siinä 7 asiaa minusta :)

Seuraavaksi haastan 7 uutta bloggaajaa: Anu Emilia Susanna Derya Sini Sanna Alisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti